Loading Events

GuitarWednesday (Concert & Dinner)

08 Sep 2021

今次好玩喇!有表演睇,又有得食!

「🇪🇸西班牙音樂拼盤 伴 意大利奏鳴曲🇮🇹」係咩玩法?🧐

無得去旅行?但不要忘記音樂和美食都能讓你體驗世界風情 … 有咩比佢地更勵害?有!就係音樂與美食同時結合!🎉🤣

著名結他演奏家劉卓威既最新project ! 以古典樂章 及 現代經典,去配合美食的味道,佢曾經請來酒店大㕑、設計師和歌手藝人,去一同「試菜」和「試聽」,再傾力設計出這個用…

「結他音樂」🎶去Crossover 「西方美食」🍝既Guitar Wednesday mini concert!

今次合作的是西貢一間精緻既地中海菜餐廳,晚餐由遊歷各國多年的Chef Ester 精心烹調!而每首樂曲,就由劉卓威精心選材和演奏!讓你體驗一個音樂與美食結連的精彩晚上!

只演一場,名額20位,門票必定非常搶手!報名從速

❗重要提示❗餐廳氣氛浪漫,主辦單位唔建議閣下一人孤身參與,最好二人或四人同行!


GuitarWednesday ( Concert & Dinner)
日期:9月8日 / 9月15日(三)
時間:6:30pm – welcome drink / 7:00pm正式開始
地點:西貢普通道183C- Love Birds in the Cabin
演奏:劉卓威 JackyLau
費用:$880( 已包音樂會門票,晚餐和餐酒等)

 


報名及查詢:3575 9868
內容:請參考 Menu

Share This Event

  • This event has passed.

Details

Date:
8 Sep 2021 (Wed)
Time:
6:30 pm - 10:00 pm
Cost:
$880
Event Categories:
,

Organizer

Guitar Concept
Phone
35759868
View Organizer Website